من و خیال و تنهایی !!!

خط خطی های نلسون

من و خیال و تنهایی !!!

خط خطی های نلسون

اندر احوالات من

چشامو باز میکنم

اه هوا تاریکه

پس چرا این ساعته ( منظورم ساعت گوشیمه ) زنگ میزنه

ای بابا باز دیر شد

تندی پا میشم

چاییو آماده میکنم ( برا اونایی که مثه آدمیزاد پا میشن )

شاید صبحونه ای

شایدم نه

ماشینو روشن میکنم

میرم دنبال دوستم

بعد اون از موقعی که سوار ماشین میشه به زمین و زمان فحش میده

و تو هم گه گاهی همراهیش میکنی ( این لحظه رو با دنیا عوض نمیکنم )

و

.

.

.

( تو این سه نقطه بالایی قراره کلی اتفاق بیفته ! )

بعد میای خونه

ناهار میخوری میری تو تخت خوابت سرتو میذاری رو بالشت و بعد از یه تماس فیزیکی اندک با بالشت باز بلند میشی میری سر کار

تا خورشید خانم تشریف مبارکشونو ببرن

و بعدش میشینم برنامه ریزی میکنم که 11 بخوابم یا 12

.......................................................................................

پی نوشت :

  1. پی یک لقمه حلال
  2. خدا وکیلی خیلی نامردیه
  3. دارم پاکستانی یاد میگیرم ( از عبدالرزاق و رشید )

.......................................................................................

بهترین اتفاق هفته :

یه عروسی

چند نفر رو که دوست داشتم از نزدیک ببینم دیدم


.......................................................................................

چرا بعضیا نمی تونن شادیه دیگرانو ببینن ؟!

شبی که می تونست یکی از بهترین شبای عمر آدم باشه رو با یه خاطره تلخ به پایان میرسونن !

نظرات 8 + ارسال نظر
PaRisA سه‌شنبه 17 آذر 1388 ساعت 00:55

اوه اوه اوه...!
میشه قشنگ بفرمائید توی اون 3 تا نقطه قراره چه اتفاقی بیوفته ریفیق؟؟
:دی

هر روز یه اتفاق تازه :دی

PaRisA سه‌شنبه 17 آذر 1388 ساعت 00:56

اگه توهین به کسی نباشه اخه بعضیا عقده دارن و نمیتونن خوشی کسی و ببینن!
البته شایدم مرض!:دی

PaRisA سه‌شنبه 17 آذر 1388 ساعت 00:59

۱۲ بخواب!!!!!!!!!!
:دی :دی
نه اصلا نخواب!
خیلی بهتره!
شاید باورت نشه ولی من 2 شبه اصلا خوابم نمیاد...یعنی تا 5 صبح بیدارم!
تازه این دو روز صبح هم با کلی شادی و خوشحالی میرم دانشگاه!:دی
غیر قابله باوره نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!خودمم هنوز تو کف خودممم!
[یه ایکونه پری متعجب در حدی که داره دود از کلش بلند میشه!]

خوب اونوقت صبح شما هم مثه صبح اون قدیمای من نیست که به ۱۲ ظهر میگفتم صبح زود :دی
است ؟!

من سه‌شنبه 17 آذر 1388 ساعت 21:08

کیو دیدی؟
کیو دیدی؟

نمیگم

من سه‌شنبه 17 آذر 1388 ساعت 21:08

کی زده تو حالت؟
ها؟

برادران ...
نذاشتن واسه ریفیقمون سنگ تموم بذاریم

‌BaRaN یکشنبه 22 آذر 1388 ساعت 18:44

sange tamoom bezar.......

بنیامین شنبه 28 آذر 1388 ساعت 10:01 http://posbastaki.blogsky.com

فدای داداشی

ما مست و خراب و رند و عالم سوزیم
با ما منشین و گر نه بدنام شوی ...

محمد چهارشنبه 20 مرداد 1389 ساعت 03:56

سلام
نگفتی بعد از اون فحش ها و همراهی کردن کار دیگه ای نمیکنین ؟؟؟؟؟؟؟
آخه بعضی موقع ها خودم هم همراهیتون میکنم ( مردم از خنده )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد