من و خیال و تنهایی !!!

خط خطی های نلسون

من و خیال و تنهایی !!!

خط خطی های نلسون

تولد !!!

امروز تولدم بود

ولی فرقی با روزای دیگه نداشت

تازه ایندفعه هیچکی بهم کادو نداد ( بعد میگن چرا بد اخلاقی ؛ همین چیزاس که آدمو افسرده میکنه دیگه )

عوضش کلی اس ام اس تبریک برام اومد

و کلی پیام تو کلوب و فیس بوک و صد البته دوستای خوبه وبلاگیم

که به صد تا کادو می ارزید ( دارم به خودم دلداری میدم )

.......................................................................................

پی نوشت :

  1. عیدتون مبارک
  2. یه دوست تو کلوب داشتم که قول داده بود تولدمو تبریک بگه . همش تو این فک بودم که یادش می مونه یا نه ، نمیدونم چرا ولی واسم مهم بود . شاید به خاطر اینکه اینجوری معلوم میشد بازم منو دوست خودش میدونه یا نه ؛ ممنون دوست خوبم که به یادم بودی
  3. هنوزم نمی خواین بهم کادو بدین ؟!
  4. امروز اتفاقی یکی از دوست های دوران دبیرستانمو دیدم ، خیلی دلم واسش تنگ شده بود

پ . ن !!!

من هرگونه رابطه خویش و قومی نلسون رو با نویسنده پست قبلی تکذیب میکنم

منه بی خیالو چه به این حرف ها

میتونم تا صبح بیدار بمونم ، اصلا خوابم نمی آد

ولی میخوام برم بخوابم

حوصله هیچیو ندارم

می خوام دراز بکشم و یکی بیاد برام کتاب « داستان یک شهر » بخونه

.......................................................................................

چند روزه بد اخلاق شدم

و بی حوصله

و اینکه نمی فهمم چرا هر بار باید با خط قرمز بنویسم پی نوشت

یا برا لاگم دنبال یه اسم بگرد

sweet sharivar

 آپلود عکس

lovely week

.......................................................................................

پی نوشت :

  1. جاتون خالی سحری خیلی خوش گذشت
  2. ربنا لا تزع قلوبنا بعد اذ هدیتنا ...