من و خیال و تنهایی !!!

خط خطی های نلسون

من و خیال و تنهایی !!!

خط خطی های نلسون

عصبانیم !!!

عصبانیم

عصبانی

حتما اونایی که اولین پست منو خوندن میگن چقد آدم بی احساسی هسم

که اونجوری در مورد اونی که دوسش دارم نوشتم

به خدا اینجوری نیس

منم مثه شماهام

ولی امون از دس نلسون

از همین روز اول میخواد منو سانسور کنه

شاید می خواد گربه رو دم حجله بکشه

حرف حسابشم اینه که احساست باید تو دلت بمونه

هیچکی نباید در موردش بدونه

آخه اینجوری قداستش حفظ میشه

من که متوجه حرفشو منظورش نشدم

شما اگه فهمیدین منظورش چیه به منم بگین

ولی از همه اینا بگذریم

عصبانیم عصبانی

می فهمی ؟!

قرارداد !!!

امروز 26 تیر ماه 1388 راس ساعت 10 : 5 صبح بین منو آقای نلسون قراردادی امضا شد .

به موجب این قرارداد من متعهد می شوم مواظب نلسون باشم و در عوض

  • اونم نذاره هیچی تو دلم بمونه !!!
  • اعتماد به نفس نداشته منو بهم بده !!!
  • خندیدنو بهم یاد بده !!!
  • کار کنه که بتونم مخالفت دیگران رو تحمل کنم !!!
  • برای همیشه باهام دوست بمونه !!!

خودم که فک می کنم منصفانس

شما چی ؟!

من و خیال و تنهایی !!!

اولین لاگم و می خوام به یاد اونی که دوسش دارم بنویسم .

.

.

.

.

.

.

.

عزیزم

هر جا که هستی خدا به همرات

هر جا که رفتی خدا به همرات