من و خیال و تنهایی !!!

خط خطی های نلسون

من و خیال و تنهایی !!!

خط خطی های نلسون

صحنه نگه داشتن قطار تو فیلم فریاد مورچگان ، واژه حماقتو یادم میاره  !

وقتی پرسی فیلمه Green Mile رو میبینم پیش خودم میگم بازم حماقت !

یا موقعی که مردِ فیلم The Last Kiss به نامزدش خیانت میکنه !

و الان دارم فک میکنم چرا هیچوقت خودمو یه احمق فرض نمی کنم ؟!

.......................................................................................

پی نوشت :

  1. دقت کردین چقد راحت دروغ میگیم ؟! راستی چرا اینجوریه ؟!
  2. دیدن یه فیلم پر از سوال و جواب چقد به آدم انرژی میده
  3. از Notes موبایلم اومدم بیرون
نظرات 4 + ارسال نظر
BaRaN پنج‌شنبه 7 آبان 1388 ساعت 13:16

نشسته ای دوباره روبروی من/ پس از گذشت فصلها/ تو را نگاه می کنم/ دلم چه تنگ می شود
va man hamishe fkr mikonam 2 dar royahayat ahmaghe khobi nakhahi shod...!!!
albate agar bashi
man k fkr nemikonam

شاید
شایدم نه

parisa پنج‌شنبه 7 آبان 1388 ساعت 13:25 http://www.aydinshirinasal.blogfa.com

راحت دروغ میگیم؟؟نه از راحت 100 k/m اونورتر!!!!
چرا دروغ میگیم؟
منم یه مدت خیلی بهش فکر میکردم واسم خیلی جالب بود فقط به این نتیجه رسیدم که دروغ نگیم نمیتونیم زندگی کنیم!!!یعنی الان همه ی کارها همه ی حرفها همه ی دوستی ها همه ی اتفاقها با دروغه پیش میره!!!همین!

انگار با دروغ زنده ایم ...

مرسده پنج‌شنبه 21 آبان 1388 ساعت 00:01 http://miss-woman.blogfa.com

دروغ گفتن شده یه عادت و یه جلو اندازی کارامون و در رفتن از زیر خیلی چیزا نه یه گناه :D

frgh پنج‌شنبه 5 آذر 1388 ساعت 02:28

پیچیده بود!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد