من و خیال و تنهایی !!!

خط خطی های نلسون

من و خیال و تنهایی !!!

خط خطی های نلسون

بدم میاد از اونایی که ادای آدمای نا امیدو در میارن

هی غر میزنن

هی غر میزنن

اه

بدم میاد ...

.......................................................................................

پی نوشت :

  1. چجوری باید به یکی بگی حتی نمی خوای صداشو بشنوی ؟!
  2. چقد خوبه تو دلت می تونی هر بدو بیراهیو به هر کی که دوست داشتی بگی ! به هر کی که حقشه یا تو احساس می کنی حقشه
  3. احساس خوبی دارم
  4. به آینده امیدوارم ، خیلی !
نظرات 24 + ارسال نظر
قطره سه‌شنبه 7 مهر 1388 ساعت 16:59 http://bidarkhab.persianblog.ir

اینجوری : دیگه نشنوم صدات رو :ی خیلی رک ... تازه از ضایع کردنش هم حال کن :ی

بابا اینجور که خیلی ضایع ست
طرف اشناست

مرجان سه‌شنبه 7 مهر 1388 ساعت 17:42

سلام
والا می تونی بهش بگی خفه شو یا مثلا بری سرش هوو بیاری
اون جمله رو به من زیاد گفتن!چرا؟نمی دونم....
بعدشم خب من هر روز اپ می کنم دیگه

مرجان سه‌شنبه 7 مهر 1388 ساعت 17:52 http://baranweblog.blogfa.com

من دوباره اومدم که بگم اصلا بهت پست نمی دم

paRi&A چهارشنبه 8 مهر 1388 ساعت 00:32 http://www.aydinshirinasal.blogfa.com

کم محلی کن!!
طرف اگه iq بالایی داشته باشه تغییر رفتارت رو متوجه میشه!!!
واقعا خیلی خوبه که کسی حرفایی که تو دله ادمه نمیشنوه...
تازه خوب اینکه کسی نمیتونه ذهن خونی کنه...:دی :دی

س ی ر ی ش ه :دی

paRi&A چهارشنبه 8 مهر 1388 ساعت 00:33 http://www.aydinshirinasal.blogfa.com

خیلی خوشم اومدددد...
خیلی بچه ی حرف گوش کنی هستی...سریع اپ کردی...
:دی :دی :دی :دی :دی...
کاشکی واسه چیزایه دیگه هم اینجوری بود..یعنی هر چی میگفتم همه سریع انجام میدادنننن!!:دی :دی :دی

فقط هم کاری که خودت میگفتیو انجام میدادن
درسه دیگه ! :دی

paRi&A چهارشنبه 8 مهر 1388 ساعت 00:34 http://www.aydinshirinasal.blogfa.com

زرد است که لبریز حقایق شده است
تلخ است که با درد موافق شده است
عاشق نشدی وگرنه می فهمیدی
پاییز بهاریست که عاشق شده است
جلیل صفر بیگی

آتیش پاره چهارشنبه 8 مهر 1388 ساعت 06:42 http://www.miss-atishpare.blogsky.com

غیچی محترمانه به یارو بگو عزیز دلم باور کن اگه بعضی وقتا حرف نزنی کسی غک نمیکنه لالی!
اگه روت نمیشه میخوای من بهش بگم! :دی
۲- تازه نمیدونی چه حالی داره اگه تو روش بد و بیراهاتو بگی!! ((:

می تونم محترمانه نگم؟
یا اینکه بزنمش ؟ :دی

دخترخلیج چهارشنبه 8 مهر 1388 ساعت 09:16 http://www.dkh.blogsky.com

میگم همینجور که الکی موج مثبت بما میدی عکسش رو واسه این آشنا خرج کن ! یعنی موج منفی بده ...
اصولا آدما از کسی که مدام شکوه و گلایه داره از زمین و زمان دوری می کنن ... شما هم شروع کن به گیر دادن به زمونه و نطق طولانی در این باب ! شک نکن که کم کم ازت ناامید میشه !!!

ولی در کل گوش خوب بودن یه هنره ... منم بارها گیر چنین آدمایی افتادم اما با صبوری و کمی مهربونی همه چی حل میشه ... آدما اونقدرها هم بد نیستن که نشه تحملشون کرد فقط باید دیدتو یه کم عوض کنی ...

دیدمو ؟!
اصلا بحث این چیزا نیست
خیلی هم آدم خوبیه
فقط ....

مرجان چهارشنبه 8 مهر 1388 ساعت 11:22

سلام
اولا که حالا باشه بهت یه پست میدم
بعدشم دست خانم بچه ها رو بگیر ببر سینما دیگه
اون یارو سریشه رو یه بی اف ئاسش جور کن بی خیالت میشه

سینما که جای خانوم بچه ها نیست
منزل باید تو منزل بشینن :دی

من چهارشنبه 8 مهر 1388 ساعت 13:34

صبور باش

این من همون من قبلیه ؟؟؟
نه مثه اینکه نبود
بابا خسیس بازی در نیارین
یه نشونی بذارین :دی

ماه لی لی چهارشنبه 8 مهر 1388 ساعت 14:18

.............
این نیز بگذرد

مثه همیشه

سونیا چهارشنبه 8 مهر 1388 ساعت 22:14 http://www.goonagoooon.blogsky.com

منم بدم میاد از اونایی که ادای آدمای نا امیدو در میارن

هی غر میزنن

هی غر میزنن

اه

بدم میاد ...
(زحمت کشیدم ):دی

مرسی از حمایتت :دی

نازنین چهارشنبه 8 مهر 1388 ساعت 22:16 http://sepidartanha.blogfa.com



سلام دوست عزیز

آی گفتیااااااااااااا

همچین کیف میکنم وقتی یه آدم بد عنق نق نق رو که همش داره امواج

منفی از خودش ساطع میکنه گوشمالی بدم . آی حال میده به کمربند بیوفتی

به جونش ُ سیاه و کبودش کنی تا دیگه نتونه جیک بزنه .آی حال میده آی

........ سر دردلم رو باز کردی برادر .


راستی کارت پایان خدمت گرفتنت مبارک بادااااااااااااااااااااااا

شیرینیش کو وووووووووو

حالا برو دنبال کار حالشو ببر

این همه خشونت به اسمتون نمی اد
ولی خوشم اومد
معلومه ادم کار درستی هستی
ای ول ای ول
کارت ؟ کدوم کارت ؟ من که کارتی ندیدم :دی

مریم چهارشنبه 8 مهر 1388 ساعت 23:37 http://kaghazparehayeman.blogsky.com

آخ گفتییییی....! که دلم می خواد یکی بزنم تو دهنشون پر خون شه...اییییشششش!!! :دی
یه مدت بود سر نزدم عذاب وجدان گرفتم:-پی

چرا منو به استفاده از زور تحریک میکنین
بخدا من صلح طلبم
حتی به خودم قول دادم وقتی دندونام ریخت گیاه خوار بشم :دی

frgh پنج‌شنبه 9 مهر 1388 ساعت 23:03

حالا اگه آدم ادای آدم های امیدوارو در بیاره اما تو دلش نا امید باشه چی؟

اصلا واسه چی زندست ؟:دی

قطره جمعه 10 مهر 1388 ساعت 12:03 http://bidarkhab.persianblog.ir

کم کار شدی نلسون جان ؟؟!!

رفته بودم کوه
همون کوهی که آهو بچه داره
آی بله ( همه با هم )

سونیا جمعه 10 مهر 1388 ساعت 13:36 http://koliyetanhaa.persianblog.ir

امشب جواب کنکور میاد):
نیومده قاط زدی؟؟!!!! ((:

امشب یعنی کی ؟
دارم میمیرم از استرس
واااااااااااااااااااای
خواب ندارم
راسی رفته بودم کوووووووووووه :دی

مائده جمعه 10 مهر 1388 ساعت 14:01 http://yekmaede.wordpress.com/

ها منم بدم میاد
اصلا کیه که خوشش بیاد
می تونی مث من رک باشی و مستقیم یا یه جورایی غیر مستقیم حرفتو به طرف بگی!

همه میگن رک بگو
ولی مطمئنم بعضی مواقع یه موقعیت هایی ژیش میاد که نمیشه

شیما جمعه 10 مهر 1388 ساعت 14:47 http://www.torshoshirin.blogfa.com

سلام نلسون جان عزیز.خوشحالم که امیدوار و خوشحالی،انشاا..همیشه این حال خوب داشته باشی.منم خیلی فکرم و قلبم دوست دارم چمو هیچکس نمی دونه توشون چی میگزره.منم باهات موافقم که نالیدن بد و آزاردهنده است و شیوه سست نفسها.مطمئن باش خودش فهمیده ولی بروی خودش نمیاره ولی بالاخره یه روز بروی خودش میاره صبور باش.شادو سلامت باشی

حس لحظه ای بود عزیز

paRi&A جمعه 10 مهر 1388 ساعت 18:07 http://www.aydinshirinasal.blogfa.com

تو اون شام مهتاب کنارم نشستی
عجب شاخه گل وار به پایم شکستی
قلم زد نگاهت به نقش آفرینی
که صورتگری را نبود این چنین
پریزاد عشق و مهاسا کشیدی
خدارا به شور تماشا کشیدی
تو دونسته بودی چه خوش باورم من
شکفتی و گفتی ازعشق پرپرم من
تا گفتم کی هستی تو گفتی یه بی تاب
تا گفتم دلت کو تو گفتی که دریاب
قسم خوردی بر ما که عاشق­ ترینی
تو این جمع عاشق تو صادق ­ترینی
همون لحظه ابری رخ ماهو آشفت
به خود گفتم ای وای مبادا دروغ گفت
گذشت روزگاری از اون لحظه ناب
که معراج دل بود به درگاه مهتاب
در اون درگه عشق چه محتاج نشستم
تو هر شام مهتاب به یادت شکستم
تو از این شکستن خبری داری یا نه
هنوز شور عشقو به سر داری یا نه
تو دونسته بودی چه خوش باورم من
شکفتی و گفتی ازعشق پرپرم من
تا گفتم کی هستی تو گفتی یه بی تاب
تا گفتم دلت کو تو گفتی که در یاب
قسم خوردی بر ما که عاشق ­ترینی
تو این جمع عاشق تو صادق ­ترینی
همون لحظه ابری رخ ماهو آشفت
به خود گفتم ای وای مبادا دروغ گفت
هنوزم تو شبهات اگه ماه رو داری
من اون ماه رو دادم به تو یادگاری
من اون ماه رو دادم به تو یادگاری
من اون ماه رو دادم به تو یادگاری

من جمعه 10 مهر 1388 ساعت 22:31

همون من قبلیه
چرا دخترا فقط واست کامنت میذارن؟

نه اون منه قبلیه من ، این من الان نیست
این من الان یه من دیگست
...........
یه جور دید و بازدیده
با این تفاوت که پسرا اون قسمت دومی رو بیخیال میشن
...........
نه مثه اینکه همون من قبلیه
یادم رفته بود محکم کاری میکنی :)

[ بدون نام ] شنبه 11 مهر 1388 ساعت 10:20

این شعر اصلا ربطی به حس و حال من نداره....
<< اینجا همه چیز خوب است.من هستم تو هستی عشق هم هست>>
به یاد یکی از دوستام نوشتمش.
آره....چرا نمی یاد پس؟؟؟!!!

تو رو خدا یه نشونی از خودتون به جا بذارین (با همه هستم )
فدای سرت
نیومد هم نیومد :دی

من چهارشنبه 15 مهر 1388 ساعت 21:55

خودمم خره

اگه مردی بگو با من بودی :دی

‌‌BaRaN پنج‌شنبه 16 مهر 1388 ساعت 11:48

ana karnina ba cheshmane b shedat abiash roozegari shire khodadadiash ra b nesfe gheymate ghootihaye shir khoshk miforookht!
mi2ni chera ?
ta roozane 17 nozad ra az ar ar bendaze va baraye basteganesh jorabo ghorso mikh bekhare!
u k vazet az on badtar ni3t
hala khod dani
k range abio ofoghe taghdiret koni ya na...!!!

نه وضعم بدتر نیست
رنگ آبیم واسه آیندم نه تقدیرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد